Algemene voorwaarden

Artikel 1 – Webshop

1.1. LOLbroekjes is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel met nummer  72490098

Onze contactgegevens zijn als volgt:

LOLbroekjes

Hoef en Haag 

Contactpersoon: Jessica Nelson

Telefoonnummer: +31 6 24136206

1.3. Wij verstrekken uw persoonsgegevens nooit aan derden. De enige waar wij uw naam en adresgegevens aan verstrekken is PostNL voor het verzenden van uw bestelling

1.4. Onze webshop verplicht om vooraf toestemming aan u te vragen betreffende cookies. U leest hier meer over in onze Cookie Policy. 1.5. Wij zijn verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de politie.

1.6. Wij streven ernaar om u te allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer u twijfels heeft over de aankoop van een product, staan wij u graag te woord.

 

Artikel 2 – Bedenktijd

2.1. U hebt 14 dagen bedenktijd na de aankoop van de door aangeschafte producten. Mocht u binnen deze termijn ontevreden zijn over de aankoop, dan kunt u het product aan ons retourneren, zonder dat u het product zelf hoeft te betalen. U betaalt alleen de verzendkosten voor het retourneren van het desbetreffende product. Indien u al een betaling heeft gedaan, ontvangt u een creditfactuur en wordt het door u betaalde bedrag  min de verzendkosten binnen 14 dagen op uw rekeningnummer teruggestort.

Dit is met uitzondering van handgemaakte producten, zoals producten die op maat worden gemaakt of bedrukt. 

2.2. Producten die aan ons geretourneerd worden, dienen voorzien te zijn van de originele verpakking. Deze mogen niet gewassen en/of gedragen zijn.

2.3. Er zijn een aantal producten die niet aan ons geretourneerd kunnen worden. Producten die niet aan ons geretourneerd kunnen worden binnen 14 dagen zijn items die speciaal voor u op maat gemaakt zijn. Denk daarbij ook aan de shirts voorzien van naam.

 

Artikel 3 – De overeenkomst

3.1. De overeenkomst tussen LOLbroekjes en klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en hij LOLbroekjes heeft gemachtigd het geld van zijn rekening af te schrijven, wanneer de klant een betaling heeft voldaan via iDEAL, Paypal of overschrijving. Nadat de bedenktermijn van 14 dagen is verstreken en de betaling is ontvangen door LOLbroekjes, is de klant eigenaar geworden van het betreffende product.

3.2. De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de benodigde velden en het akkoord gaan met de algemene voorwaarden.

3.3. U bent als klant verplicht uw betalingsverplichting aan de webwinkel na te komen. Indien u niet binnen de gestelde termijn betaalt, ontvangt u van ons een herinnering. Heeft u na 14 dagen nog steeds niet betaald, dan worden er €10,- administratiekosten in rekening gebracht. Mocht u na verschillende aanmaningen de verschuldigde vordering nog steeds niet voldaan hebben, dan zullen wij de incasso uit handen geven aan een incassobureau.

3.4. Nadat u tot aankoop bent over gegaan, ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging per e-mail van uw aankoop. Daarin staat het product dat u hebt gekocht, wat het kost en wat de verzendkosten zijn.

3.5. De gemiddelde levertijd van onze items zijn 2-3 dagen. Op handgemaakte artikelen is een gemiddelde levertijd van 21 dagen. Mocht door onvoorziene omstandigheden het artikel niet binnen deze periode leverbaar zijn, dan zullen wij u daarvan schriftelijk op de hoogte brengen. Heeft u het product graag sneller in huis, stuur ons dan een bericht voor de eventuele mogelijkheden.

3.6. De levering van producten in het buitenland is mogelijk. Stuur voor de eventuele kosten een berichtje, zodat u niet voor verrassingen komt te staan.

 

Artikel 4 – De prijs

4.1. De prijzen die op LOLbroekjes  staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW. De kosten die betaald moeten worden voor het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer u het product heeft toegevoegd aan uw winkelwagen.

4.2. De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens uw aankoop. U betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan u bevestigd wordt, indien u elektronisch akkoord gaat met de aankoop. Daarin wordt de aankoopprijs opnieuw vermeld.

4.3. Wanneer u een product koopt tijdens een periode waarin geen actie geldt, komt u achteraf ook niet in aanmerking voor korting.

 

Artikel 5 – Klachten en garantie

5.1. Klachten over de levering dienen in eerste instantie schriftelijk  aan ons gemeld te worden. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Zodat wij een passende oplossing kunnen bieden.

5.2. Klachten over het product zelf, dienen schriftelijk aan ons gemeld te worden. Beschrijf uw klacht zo specifiek mogelijk. Wij zullen dan contact met  u opnemen.

5.3. Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De afhandeling van een klacht gebeurt altijd schriftelijk. Wij willen u te allen tijde van een uitstekende service voorzien en zullen dus ook onze uiterste best doen om tot een passende oplossing te komen.